Kancelář

Váš pracovní diář bude v nejlepších rukách, spolehnout se můžete také na pořádek v e-mailové komunikaci. Nebo je nutné zorganizovat pracovní setkání?

Služba Kancelář plně nahrazuje sekretářku ve Vaší kanceláři. Podívejme se tedy, co vše může nabídnout:

  • kompletní správa pracovního a osobního diáře,
  • e-mail management (správa e-mailové schránky, vyřizování korespondence, třídění pošty a další),
  • fakturace v CZK (vydané a přijaté faktury, opravné doklady),
  • fakturace v cizí měně (vydané a přijaté faktury, opravné doklady),
  • příprava daňových a pokladních dokladů pro vaši účetní firmu,
  • správa databází,
  • přijímání telefonních hovorů v případě Vaší nepřítomnosti,
  • správa webových stránek, e-shopu, sociálních sítí (Facebook, LinkedIn, Twitter…),
  • práce s balíkem Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint),
  • správa a technická podpora Office 365,
  • přepis a opis textů, psaní zpráv, e-mailů,
  • skenování a kopírování dokumentů,
  • komunikace s úřady včetně osobní účasti,
  • registrace na e-shopech, online portálech a jejich pravidelná správa,
  • zajištění vstupenek, letenek, jízdenek, rezervace hotelů, konferenčních prostor,
  • vyhledávání pro Vás vhodných služeb a zboží, jejich objednávky a zajištění dodání,
  • objednání k lékaři, kadeřníkovi či masáže…

Nenašli jste konkrétně to, co potřebujete? Nevadí, kontaktujte mne. Věřím, že najdeme řešení přímo na tělo.